Cloud ALISON Service Desk

Doprajte si IT bez obmedzení

UvodnyObrCloudSDStále narážate na nedostatok miesta a výkonu na vašich serveroch a každá nová aplikácia zvyšuje požiadavky na vašu serverovňu. Ekonomicky vám to nevychádza? Alebo ste spoločnosť, ktorá nie je taká veľká, alebo nemá ľudí na prevádzku vlastných serverov a IT? Potrebujete využívať nástroje na zefektívnenie vašich interných služieb a skvalitniť služby pre zákazníkov?

Ponúkame pre vás riešenie Cloud ALISON Service Desk, ktoré je postavené na platforme profesionálneho, ITIL certifikovaného produktu ALVAO. Systém je vhodný na riadenie nie len podnikového IT, ale aj iných na služby orientovaných oddelení a organizácií. Do riešenia Cloud ALISON Service Desk sme takto skĺbili výhody prevádzkovania infraštruktúry v cloude a poskytnutie softvéru, bez nutnosti permanentného zakúpenia licencie, ako služby. Vďaka Cloud ALISON Service Desk jednoducho riadite interné služby, služby ktoré poskytujete vašim zákazníkom a vybavíte aj zložité úlohy podľa zadefinovaných procesov.

ALVAO Katalóg

Je veľa dôvodov, prečo sa rozhodnúť pre Cloud ALISON Service Desk:

  • Žiadne náklady na HW a SW, všetko je vo forme služby
  • Žiadne náklady spojené s prevádzkou systému
  • Plná funkcionalita profesionálneho Service Desku s podporou ITIL
  • Preddefinovaný katalóg služieb
  • Neobmedzená dostupnosť systému 24h
  • Garantovaná aktuálnosť systému
  • Vysoká úroveň ochrany zverených dát
  • Garantovaná bezpečnosť prístupu do systému prostredníctvom SSL
  • Automatické zálohovanie dát/vysoká úroveň prevencie straty dát
  • Bezkonkurenčná cena a žiadna viazanosť

Intuitívne ovládanie  - ALVAO Service desk

Rozhranie samotného systému ALVAO Service Desk je veľmi podobné Microsoft aplikáciám. Logika aplikácie je taktiež jednoduchá a pripomína prácu s e-mailami. Vďaka tomu si užívatelia systém ľahko osvoja bez nutnosti nákladných školení.

Otvorený katalóg služieb - jednoduché zadávanie požiadaviek

Žiadatelia môžu do systému jednoducho zadať svoje požiadavky na prehľadnom portáli, kde si vyberajú z katalógu služieb. Tento katalóg zobrazuje len služby, ktoré užívateľ môže požadovať. Žiadatelia tiež môžu poslať svoje požiadavky e-mailom, tieto systém automaticky načíta. Organizácia má tak všetky požiadavky na riešenie na jednom mieste.

Softvér ako služba – „SaaS“

Riešenie Cloud ALISON Service Desk pracuje na princípe softvér ako služba, v skratke SaaS, čo je spôsob ako doručiť funkcionalitu SW aplikácie, v našom prípade ALVAO, užívateľovi prostredníctvom internetu. Namiesto toho aby sa aplikácie ťažkopádne inštalovali na lokálne pracovné stanice alebo server, pristupuje k nim užívateľ z ľubovoľného miesta prostredníctvom internetu. Aplikácie sú umiestnené v prostredí cloudu.

Hosting

Infraštruktúra je reálne poskytovaná formou „Infraštruktúra ako služba“. Fungujete bez starostí s hardvérom a jeho prevádzkou. Celý systém je hostovaný na cloud serveroch s vysokou dostupnosťou 99,97%.

Ochrana a zabezpečenie dát

Riešenie Cloud ALISON Service Desk od spoločnosti ALISON Slovakia sa vyznačuje vysokou mierou ochrany a zabezpečenia zverených dát. Zálohovanie systémov je vykonávané na dennej báze. Prísne a profesionálne nastavené bezpečnostné politiky garantujú, že do systému pristúpi len užívateľ, ktorý je na to oprávnený a vykonáva úkony v súlade so svojimi právami.

Služby

K riešeniu Cloud ALISON Service Desk na báze ALVAO ponúkame sadu školení, ktoré odporúčame pre plnohodnotné zavedenie využívania Service Desku vo vašej spoločnosti.

Bezkonkurenčná cena

Cena riešenia Cloud ALISON Service Desk je tou najvýraznejšou výhodou voči klasickému riešeniu Service Desk. Užívateľ je oslobodený od platieb za hardvér, softvér, implementáciu, správu a podporu systému. Cena predstavuje len poplatok za užívanie služby a bez viazanosti. O všetko ostatné sa staráme my ako jej poskytovateľ.

Viac informácií alebo objednať